28 Eylül 2020 Pazartesi

999 Parça Puzzle


1000 parça puzzle olarak alınıp da 1 parçası eksik olduğu veya düşürüldüğü için yayın hayatını 999 parça puzzle olarak tamamlayan yapboz türü.

























Kızımla birlikte yaparız diye almıştım ben kendisini, hevesliydim, on yıllardır ilk defa puzzle alıyordum. Balkon masasına serdim bir güzel, ufak ufak başladım. 




Ne var ki biricik çocuum arada bir gönlüm olsun diye 3 - 5 parçayı yerleştirmek hariç hiç ilgilenmedi kendisiyle. Tek başıma bitirebileceğimi sanmadım doğrusu ama sonunda bitti. İlk bittiğinde 998 parça puzzle idi aslında ama sonra yerde bir parçasını daha buldum. 



Sonuncuya gelince, pakette eksik gelmiş olması da bir ihtimal ama ben düşürdüğümü, yanlışlıkla çöpe attığımı zannediyorum. 1 ay kadar oyalandı bu şey balkonda, onlarca kere girip çıktım, parçaları renklerine göre ayırmaya çalışıp bir oraya, bir buraya yığıp durdum, düşürdüm, topladım, bir gece üstüne Hayriye diye bir böcek kondu; o karmaşada kaybolmuş olabilir.



Tamamlamak için yana yana puzzle'ını arıyordur belki de, nerede landscape puzzle görse "Ben bunun mu eksik parçasıyım acaba?" diye koşarak geliyor ama yanlış adres olduğunu görünce dönüyordur; kim bilir?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder