20 Şubat 2021 Cumartesi

Sprey Arap Sabunu (Evin Girişine Devrilmiş Olarak)

Normalde insanın gayet nezih niyetlerle aldığı bir şey sprey Arap sabunu ama evin girişine devrilmiş hali çok sinir bozucu. Hayır, birini çayına kahvesine karıştırmak suretiyle zehirlemek için falan almış olsam evren müsaade etmedi diycem ama "yerleri, birtakım zeminleri falan bu sefer de bununla sileyim" düşüncesiyle aldım. İlk defa alıyorum üstelik, bu bana yapılır mı?


Nasıl oldu onu da anlamadım. Markete çantayla gitmiştim, bunu da alışverişim bitince yan yatırarak yerleştirmiştim, çanta yüksek olmadığından başka türlü olmazdı. Emniyet kilidi mi açıktı veya bir yere çarpıp açıldı acaba?


Eve gelince çantayı içindeki bir iki şeyi aldıktan sonra girişte, yerde bıraktım. O anda boşaltmak istemedi canım. 1 - 2 saat geçti, yine dışarı çıkıcam, bir baktım ki yerler hem baya ıslak, hem de hafif köpüklü. Evimi temizlesin diye aldığım sprey Arap sabunu önce çantanın dibine, oradan da zemine akmış, adeta bana suikast düzenliyor. Fark etmesem de basıp kaysam bir yerim kırılacak burkulacak belki.


Üstüne birkaç parça kağıt havlu attım ama pek bir işe yaramadı, hatta sanki biraz daha yayıldı. Sinir oldum, arkadaş bekliyor; çay kahve de ikram edecek ne güzel, ve fakat ben evden çıkamıyorum.


Aklıma kumaş havlu atmak geldi birden, bittim bir banyo havlusu buldum, serdim yere, o epeyce işe yaradı neyse. Bıraktım çıktım artık. Gelince havluyu iyice gezdirdim sağda solda, kirliye attım, sonra da yerleri saplı fırçayla bir güzel sildim. Tedirgin de oluyor insan, kaç kere kontrol ettim ayağımla ama zemin kaygan değil, iyi silmişim, kendimi ne kadar tebrik etsem azdır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder