12 Aralık 2020 Cumartesi

Soğukçeşme Kavurma

Bir sitede gezinirken karşıma çıktı, merak ettim biraz baktım, bir sürü insan güzel yorumlar yapmış Soğukçeşme Kavurma için, olumsuz eleştiriler de var ama onlar daha çok mekan dekorasyonu ve sunumla ilgili, birkaç tanesi de kullanılan yağın miktarı ve kalitesiyle. Ama övgüler çok daha fazla. Tripadvisor'da yemek için 5 üzerinden 5 puan vermiş insanlar, hizmet ve değer için de 4- 4,5 arası, genel puanı beş üzerinden dört.
























Söz konusu kavurmayı şu adreste yiyebilirsiniz: Bingöl - Erzurum yolu 37. km, Çobantaşı Köyü. O civarda başka yerlerde de var, kesinlikle Soğukçeşme Kavurma 1965 olanını tercih edin demiş biri, verdiğim adresteki o mu bilmiyorum: Bu kavurmadan satan birtakım siteler de var. Bingöl'deki marketlerin hepsine veriliyormuş, ayrıca Türkiye'nin her yerine de yollanabiliyor 2 - 3 gün içinde.



Benim aklım kaldı bu arada; tepside keçi kavurma çok iyiydi demiş tadına bakanlar, tat olarak mükemmel ama fiyatı yüksek diyen de var, hayatımda yediğim en lezzetli kavurma idi diyen de. Bu yorumu yapan kişi alışık olmayanlara ağır gelebileceğini de eklemiş.



Olumsuz yorumlar ise mekan eski, kavurma yağlı, temizlik ve hizmet kalitesi orta - düşük seviyede tarzında şeyler ama hangisi hangi mekan için söyleniyor diye araştırmadım. 



(Fotoğraflar: Tripadvisor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder