17 Ekim 2020 Cumartesi

Salondaki Kanatlı Böceğin Kulak Memelerimi Yemesi İhtimali

 


Aklıma bile gelmemiş olan bir ihtimaldir fakat canım kızım sağ olsun;  bu tür yazılarımı seviyor diye yolladığım "Salonda kocaman bir kanatlı böcek görünce gelen yatma isteği" başlıklı yazımı okuduktan sonra aklımdan geçmesi için yardımcı oldu. Yok kulak memelerini yediyse, yok kan emiklediyse; bilmem ne. Hayır, kulak memelerimi niye yesin, fare falan yapabiliyordu  galiba onu, geçende salonda gördüğüm şeyin fare olmadığından eminim, öyle olsa tavanda ne işi var, uçan fare mi bu?

























Ciddiye alıp kulak memelerimin yerinde durup durmadığına bakmadım ama, bir ara çıkıp böcek ilacı falan bakacaktım, bu muhabbetin hemen arkasından gidip aldım. Zaten bilenmişim böceğe bir önceki gün, şurada burada yine karşıma çıkarsa ateş etmeye hazır olayım diye düşündüm. 



Bir gün çocuk sahibi olmak hakkında yazacak şunları da yazarım diye düşündüğüm olmuştur: : Her yaştaki çocuklarınızdan öğreneceğiniz bir şeyler vardır, çocuğunuz yeri gelir size mis gibi fikirler verir, gün olur belli bir konuda aklınıza gelmeyen olasılıkları da görmenizi sağlar. İyi bir şey tabii ama her olasılığı da gözünüze sokması gerekmiyor. Kızım sana söylüyorum, kızım sen anla. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder