12 Ekim 2020 Pazartesi

Nuran'ın 9 Ayda Yaptığı Dantel Anglez Perde


"Nuran'ın 9 ayda yaptığı dantel angles perde" de olabilir, emin değilim. İnternette anglez diye de yazıyor, angles diye de. Her iki durumda da olay bana tamamen yabancı, ama Nuran sayesinde bir yazı daha ekliyorum bloguma; ben orasına bakarım. Bu şeyin yapılışını da anlattı biraz, elimden geldiği kadar aktarmaya çalışayım:

























Uygun ölçüde bir parça gazete kağıdı kesiliyor ve iki tarafına da üstüne modelin çizilmiş olduğu milaj kağıtları koyuluyor. Kaymasın diye gazeteye teyelleniyor bu kağıtlar. 




Sonra çizilen modelin üstüne "tekli kordon" ve "ikili kordon" yapılıyor. Kordonların birbirine bağlanması için iğne ile 3 - 4 kere gidilip geliniyor. 




Bu yazının içinde gördüğünüz dantel anglez perde çalışmasında kordonlar tekli imiş. Sadece etrafındaki çerçevesi 2'li çalışılmış. Dokuz ay sürmüş, evet. Nuran bunun iğne ile kuyu kazmak gibi bir şey olduğunu söyledi, benim fikrim yok, onun yalancısıyım.



Canımsın Nuran; mis gibi konu verdin bana yine. Devamını bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder