1 Ocak 2022 Cumartesi

Evde Egzersiz: Rock Your Best Mini Workout

Daha çok hafif düzeyde ve kısa süreli Leslie Sansone ile evde yürüyüş egzersizleri yapan benim gibi biri için sadece 15 - 16 dakika sürmesine rağmen biraz daha yorucu bir egzersiz şeysi Rock Your Best Mini Workout, en azından başlangıçta.

Öyle perişan edici falan değil ama bundaki kol hareketleri yordu beni, yaparken kollarımı güçsüz ve az kullanılmış hissettim, hâlâ da tam olarak geçmedi bu, en çok onlar yoruluyor. 


Daha çok ve düzenli spor yaptığından veya işinden gücünden dolayı kollarını daha fazla kullanan birine öyle gelmez belki. Sevdim bu çalışmayı ben, 1 - 2 ay oldu galiba, sıklıkla yapıyorum. 



Evde egzersiz yapmayı kesinlikle tavsiye ediyorum, internette farklı yaş ve kondüsyon düzeyindeki insanlara hitap eden bir sürü video var. Egzersiz yapma alışkanlığınız yoksa başlangıçta üşenebilirsiniz ama bir süre kendinizi zorlarsanız zamanla kendiliğinizden istemeye ve mesela 2 - 3 gün yapmayınca bir eksiklik hissetmeye başlarsınız. İnsana iyi geliyor bir kere, genel bir hoşnutluk hissi ve enerji veriyor, hiçbir şey için olmasa bunun için yapmak istiyorsunuz. 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder