24 Kasım 2019 Pazar

Eski Sevgiliden Kalan Stres Topları


Misafirliğe gittiğiniz bir evde karşılaşabileceğiniz bir şeydir eski sevgiliden kalan stres topları, ben o şekilde karşılaştım. "Bu ne güzel kutu böyle, içindekiler nedir?" gibi bir soru sorarsınız, yıllar önce Hong Kong'dan getirilmiş bir çift stres topu oldukları cevabını alırsınız. Sonra da ev sahibiyle birlikte kahvaltı yaparsınız ama bu şart değil tabii - ben öyle yaptığım için yazdım onu.






















Bu şeylerin getirilmesinin üstünden yıllar geçmiş, o yıllar içinde birtakım başka sevgililere maruz kalınmıştır. Fakat arkadaşın bir zamanlar getirdiği stres topları evinizin dekoratif aksesuar kadrosunda varlıklarını sürdürmeye devam etmektedirler. Eh, sırf eski sevgiliden kalan bir şey olmasın diye bu güzel kutunun içindeki renkli - resimli topları atmak da gerekmez yani, yazık.


Ama insan böyle şeyleri atmayı da tercih edebilir tabii, hatta bazı kaynaklarda bir terk eden sevgili acısı yaşadıktan sonra mesela, ilgili şahsı hatırlatacak her şeyi ortadan kaldırmanız tavsiye edilir.  Eski sevgili ile ilgili, onu hatırlatan, onun getirdiği, hediye ettiği şeyler bir süre için insana baya bir acı verebilir. Geçenlerde bana gayet doğal  ve rahat bir şekilde, hatta neşeyle tanıtılan bu stres toplarını görmek yıllar önce belki de kahredici bir şeydi onların hediye edildiği kişi için - bilmiyorum, sormadım. 



Hayat ne tuhaf, de mi? Bu şeyler ne içindir, elinize alıp oynadığınız zaman sizi rahatlatmak, stresinizi azaltmak içindir. Ama biten bir ilişkiden sonra onları görmek sizin için bir süre bir stres vesilesi olabilir.

Sonra aradan zaman geçer, başka birilerini seversiniz, başka birileri tarafından sevilirsiniz. Bunları size hediye eden sevgilinizi hala hatırlarsınız ama üstünüzdeki etkisi artık çok zayıf, çok hafiftir.

Oysa eskiden belki de onu asla unutamayacağınızı, onsuz yaşayamayacağınızı falan zannederdiniz.

Sizin için getirmiş olduğu stres topları da artık sadece stres toplarıdır. Ve misafirlerinize neşeyle takdim edeceğiniz dekoratif aksesuarlardır.

Oysa eskiden belki de onlara büyük anlamlar yüklemiştiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder