28 Ağustos 2019 Çarşamba

British Shorthair & British Longhair Yavru Kediler (Rezerveye Açık)


Bugün Sultan'ın evinde gördüğüm şahane şeyler. Sultan benim arkadaşım. Rezerveye açık British Shorthair &  British Longhair yavru kediler Sultan'ın kardeşinin. Yoksa amca oğlunun muydu? Neyse, öyle birinin işte. Sultan evinde bunlara bir oda ayırmış, anne kedi ve dişi cinsinden 3 yavrusu orada ikamet ediyorlar. Başlığa "Satılık British Shorthair Yavru Kediler" yazacaktım aslında. Yok, sadece British yazacaktım hatta. Sonra birtakım karışıklıklar oldu.





















Baktım nette sadece "British kedi" diye bir şey yok, yanına longhair - shorthair - golden bir şeyler yazmak lazım gibi; Sultan'ı arayıp sordum. Bunlar çok minnak olduğundan, 1.5 aylık kadarlar galiba, spesifik özellikleri henüz çok belli değilmiş.





2'si shorthair, biri longhair'miş ama hangisinin hangisi olduğu net değil daha anladığım kadarıyla. Ayrıca "Rezerveye açık" ifadesi kedilerle ilgili olan insanların, alıp satanların falan aşina olduğu bir ifadeymiş. Aşağıda bu salaklardan birinin çarşafa dolandığı günden kalan belgeleri görüyorsunuz.


Bu 5 haftalık British cinsi yavru kediler 2 aylık olduklarından itibaren rezerveye açık olacaklarmış. Güzel, şirin ve oyuncu oldukları yetmiyormuş gibi üstüne bir de asil olan bu yavrulardan birini veya ikisini ya da üçünü birden satın almak isterseniz şartları görüşmek için aşağıdaki numarayı arayabilirsiniz:

0505 391 71 03






 Anne British Blue Point, Baba British Golden

Cins yavru kediler bunlar, anneden babadan asil. Ailecek British British dolanıyorlar böyle. Anne Sultan'ın evindeki odada, yavrularının yanında, baba nerede bilmiyorum. Ama onun da fotoğrafları var.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder