21 Ağustos 2019 Çarşamba

Reyhan'ın Çiçekleri


Önce bir şiir olarak yazmayı düşündüğüm konu, ama sonra vazgeçtim. Öyle yapacak olsaydım şöyle başlardım herhalde:




















Reyhan kadar renklidir
Reyhan'ın çiçekleri
Onun gibi gülerler
Sabah güneşe karşı
Ve mutlulukla süslerler
Reyhan'ın Pelitköy'de hazırladığı
Güzelim kahvaltı masasının etrafını


Sonra da şöyle devam ederdim gibi geliyor:


Güleç kadındır Reyhan
Gözlerinin içi gülenlerden
Daha yanınıza doğru gelirken
Hissedersiniz güzel enerjisini
Aydınlık, iyi niyetli ve bulaşıcı
Gülümsemesini
Sevmemek ne mümkün, siz de seversiniz


Ve şöyle bitirirdim belki de:

Reyhan'ın çiçekleri şanslıdırlar
Sevildiklerini bilirler 
Reyhan, o ışıldayan gülüşüyle
Etraflarında dolaşırken
Siz duymazsınız ama
Mutlulukla iç çekerler




En sonuna da bir not yazardım: 

Reyhan; fotoğraflar için teşekkür ederim.
Seyrek görüşsek de her zaman arkadaşın kalmak isteyen Hilal...

(Evet, şiir oldu, biliyorum. İlk aklıma gelenden vazgeçmemişim demek ki.)


(Hilal Uslu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder