14 Şubat 2017 Salı

Çoban Yıldızı (Dizi)

Yakın bir tarihte bir Fox TV dizisi olarak piyasaya sürülmesi beklenen Çoban Yıldızı Kapadokya'da başlayıp oradan İstanbul'a geçen büyük bir aşkın hikayesini anlatıyor. Konusu şöyle aşağı yukarı; esas kız Zühre (Selin Şekerci) Niğde'de büyümüş becerikli, yetenekli, güzel ve isyankar tabiatlı bir kızdır. Babası onu Kapadokya'nın en zengin ailelerinden biri olan Fikret'le evlendirmeyi kafaya koymuştur, kızının ne istediğini umursamamaktadır. Zühre Kapadokya'ya geldiği zaman bir şekilde bu gerilimli aşkın diğer öznesi olan taş ustası Seyit'le (Şükrü Özyıldız) tanışır. Zühre'yle Seyit bir süre sonra derin bir aşka tutulurlar ama değdiği yeri yakan bu aşkın önündeki engelleri kaldırmak hiç kolay değildir.



Selim Bayraktar ve Menderes Samancılar da oynuyor dizide ki ben Samancılar'ın oyunculuğunu severim. Babamın Kanatları diye bir filmi var, hala izlemedim ama izlemek hep aklımda.

Çoban yıldızı yakında Fox'ta yayınlanmaya başlayacak, beklenen bu. Dizinin tanıtım klibi, Selin Şekerci'nin seslendirdiği Alnıma Yazılmış Bu Kara Yazı türküsüyle çekti dikkatimi, severim ben onu. Nakaratını yazmış oldum, türkünün asıl isminin Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim olması lazım ama 2 türlü de aranıyor. Şükrü Özyıldız, Most Production tarafından hazırlanan dizi için imaj değişkliği yapmış. Bu ay yayına girmesi beklenen dizinin senaryosunu Gülizar Irmak yazıyor. Yönetmen koltuğunda oturan isim, ilk 3 ay için, Gül Oğuz. Dizide rol alan diğer oyuncuları da yazayım:

 Serhat Süha Özcan, Aysun Metiner, Arif Erkin Güzelbeyoğlu, Sahra Şaş, Özlem Çakar, Tayfun Sungar, Nesihan Can, Feyaz Işık, Elif Çakman Öztürk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder