6 Eylül 2016 Salı

Salondaki Kocaman Korkunç Sinek (Böcek De Olabilir)


1 - 2 saattir salonumda neşeyle fink atan ve arada bir baya yakınıma gelerek benim neşemi kaçıran sevimsiz, yer yer siyah ve uçabilen yaratık. Baya büyük bir şey böyle ve kendisine buradan sebebim olacaksın demek istiyorum, lütfen öl artık! Son gördüğümde salondan sürünürcesine süzülerek girişe doğru geçmiştin, orada bir yerde mevta mı oldun yoksa inşallah? Öldüysen cidden çok teşekkür ederim.

Geçen kızım bendeyken de bir arkadaşın girmişti salona yine, sanıyorum devamlı açık olan pencereden giriyorsunuz ama hava sıcak, ne yapayım yani, kapatayım da sıcaktan boğulayım mı? Az önce de o zaman olduğu gibi bir miktar böceksavar köpük kullandım, epeyce sıktım yine ve birkaç fırt daha sıksam beni öldürecek neredeyse, sen hala yaşıyorsan hakkaten çok ayıp olur. Gerçi bu şeyin böceklerin yuvalanabileceği kuytu yerlere püskürtülmesi ve orada kalması gerekiyor ama şu an elimizde bu var, bunu kullandık. İdare et artık. Yani köpükten ötürü zehirlenip fenalık geçirerek ölme lütfunda bulun; demek istiyorum.

Bir yere serilmiş olan cesedini elektrik süpürgesine çekmeyi hayal ediyorum şu anda, lütfen hayallerimi yıkma. Çok mersi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder