19 Eylül 2016 Pazartesi

Gitme Lan, Gitme Be..


Gebze yakınlarındaki Eskihisar sahil köyüne varmaya az bir şey kala, bir duvarda yazan bir söz. "Gitme lan, gitme be" şeklinde mesaj verilen, aslında galiba yalvarılan kişinin yazıyı yazanın sevgilisi olduğunu sanıyorum, veya en azından beğendiği, göz koyduğu biri; buralardan taşınıyormuş mesela da "Gitme", diyorsun, "Yakınımda bir yerde ol." "


















Gitme lan
" ifadesi olayın romantik ve dramatik yönünü bozuyor yanız biraz. Yani şurada besbelli ki ricacı konumundasın, birinin bir yere gidecek olması senin içini kıyıyor, bu noktada biraz daha nazik olsan iyiydi. Ben çok prenses bir insan olduğumdan değil bak ama orada lan yazması bir şeyi hırpalıyor sanki...ama var ya, bir yandan da güçlendiriyor. Lan kelimesine senin ricacı, birinin gitmesini istemeyen, hem de baya bir istemeyen insan pozisyonunu örselediği için karşıyım ben ama bir yandan, olmuş gibi de. Karar veremedim.

O gidenin, gitmesini istemediğinden haberi var mı? Olmadığını varsayarak şiirimsi bir şey karaladım bak senin adına. Durumu bilmiyorum aslında, baştan aşağıya yanılıyor da olabilirim. Ama içimden böyle geldi.

Gitme lan
N'olur sanki, ölür müsün kalsan?
Bak içim kıyım kıyım kıyılıyor
Gitme be
Sanki sol yanıma incecik, keskin bir şey saplanıyor

Gitme lan
Birkaç saat daha kal en azından
Bir şeyler anlat mırıl mırıl, kulak vereyim
Bu kadarcık bir güzellik yap bana gitmeden, hı?
Olmaz deme
Bak bana bir şeyler oluyor, ben iyi değilim

Gitme lan, gitme be
İnan çok pişmanım o dediklerime
Ama bunu bilmiyorsun, çünkü sana söylemedim
Ne bunu, ne de gitmeni istemediğimi
Konuyu daha sonra şuradaki duvarla görüşeceğim
Kocaman yazacağım o duvarın üstüne
Gitme lan
Gitme be!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder