30 Aralık 2019 Pazartesi

Takarak Aşk Kanadını Yakında Geleceğim


"Yakında Geleceğim" veya "Takarak Aşk Kanadını Yakında Geleceğim" bir Ümit Besen şarkısı olmasının dışında benim için özel bir anlam da ifade ediyor. Kızım bunun beni ayar ettiğini anladıktan sonra bana ne zaman gelecek olsa WhatsApp'dan bu şarkının bulunduğu albümün fotoğrafını yollamaya başladı.






















Ümit Besen'in krem rengi bir smokin ve sırtında kırık beyaz melek kanatlarıyla poz verdiği bu fotoğrafı bana geleceğini bildirmek için ilk gönderdiğinde "Bu da ne böyle?" gibi bir tepki göstermiştim, ondan sonra bunu alışkanlık haline getirdi. Böyle şeyler olabiliyor, bizzat doğurduğunuz çocuk bir gün bazı şeyleri "Madem annem sinir oluyor, ben bunu yapmaya devam edeyim" diye düşünen bir yetişkin haline gelebiliyor. Hayır, kanatlı fotoğrafı bir de "Üç de yetmez beş tane" dercesine arka arkaya gönderiyor böyle.


Lise çağlarında arabesk - fantezi tarzı müzikler dinlerdim ben, ondan sonra bir daha dinlemedim. O zamanlar böyle şarkıları da, Ümit Besen'i de, hatta bu albüm kapağını da beğeniyordum belki de - hatırlamıyorum. Şimdi itici geliyor ama. Bu yüzden kızım konuyu unutmadığı sürece bu mesajı almaya devam edicem herhalde. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder