31 Temmuz 2019 Çarşamba

El Yapımı Tığ İşi Siyah Büstiyer


Bugünü "Nuran Günü" ilan ediyorum. Sevgili eski dostum Nuran'ın yaptığı şeftali marmelatı hakkında bir yazı yayınlamıştım, şimdi de kızı için elleriyle yaptığı tığ işi siyah büstiyer konuk olacak sayfalarımızda. Nasıl ama, güzel olmuş, de mi?
























Ben tığ işi yapmayı hiç bilmem, bilseydim kendime ve kızıma internette görüp de özendiğim motifli, ajurlu atletlerden, tişörtlerden falan yapardım. 



Nuran'ın Samsun'daki evinde 3 gün kaldım bu yaz, yaptığı başka bir şeyleri de çektim, onlar hakkında da yazıcam. Bir sürü kurslara gitmiş, güzel şeyler yapmış. Bloguma da 3 - 5 konu çıkmış oldu böylece. Konu sıkıntısı çekmiyorum gerçi, hatta bazen aklıma, telefonumun not defterine, bilgisayarımın yer işaretleri çubuğuna eklediğim konuların çokluğu yüzünden başım dönüyor. 

Ziyaretiniz için teşekkürler, yine bekleriz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder