3 Eylül 2017 Pazar

Bayanlar Canlı Kameralı Sohbet İle Seninle Birlikte Hayatımın Merkezinde Olmaya Hazır Mısın?


Soru ekini ayrı yazmak dışında hiçbir değişiklik yapmadığım cümle. Ben kurmadım, makale yazarlığı ve içerik editörlüğü yapan biri olarak çoğu zaman (Arada bir hatalar oluyordur mutlaka) daha düzgün cümleler kurarım. Bunu Facebook sayfalarımdan birine gelmiş, onayımı bekleyen bir ileti olarak gördüm ve onaylamadım. Ne onaylıycam, sayfa evlenme teklifleri ile ilgili ama ben bu konuyla ilgili görseller koymak, ilgili yazılarıma ilgi çekmek, belli bir konuda popüler bir Facebook sayfası oluşturmayı denemek için açmışım onu; milletin canlı sohbet sitelerindeki hesaplarına dikkat çekmek için değil. Bu konuyla ilgili güzel bir içeriği falan vardır, beğenirim, yayınlarım; o ayrı. Ama adam bir sürü kadınla tanışmak için açtığı bir hesaba yeni birilerini düşürmek için niye benim güzelim sayfamı kullanabilsin, de mi? Neyse ki bunu engelleyebiliyorsun. Niyet de aşaa yukarı belli, mümkün olsa 30 ila 50 kadını falan hayatının merkezi yapacak, daha fazla da olabilir, daireinin çapı epeyce geniş sanırım, 75 kadın da sığdırabilir oraya talep olsa, öyle sezdim.


Fotoğrafına baktım yaşı 55'ten aşağı olamaz ama sorsan hayatının merkezlerinin 40'dan yukarı olmasını isteyeceğini sanmıyorum, hatta üst limit 35 de olabilir. Havalı bir arabanın yanında çekilmiş bir fotoğraf da var ama bu arabanın onun olduğunu göstermez. Bir arabası olmayabilir elbette fakat fotoğrafı başkasına ait bir aracın kendisine ait olduğunu düşündürmek amacıyla çektirmişse bunu küçümserim.

Kastettiği kameralı sohbet şeysinin havaların da yavaş yavaş serinlemeye başladığıyla falan ilgili olması söz konusu olamaz tabii. Tersine muhatabından yazın bu son günlerinin tadını çıkarmak için sohbeti yarıçıplak veya daha da iyisi çıplak olarak sürdürmesini isteyecek, istemezse adam değilim. Hayır, bunlar beni ilgilendirmez aslında. Adamın talebi bu, gönüllü olarak, kendi keyfi de öyle istediği için karşılayan da olur, telefon faturamı öde sana canlı sohbetin kralını sergileyeyim diyen de. (Bu daha çok olur sanırım.) Bana ait bir sayfaya ileti bırakmış, benim de tahlil yapacağım tuttu. Yanılıyor olabilir miyim? Elbette, yüzde 1 - 2 ihtimalle falan, mümkün.Böyle şeylerden evliliği bırak, şöyle anlamlı bir flört bile çıkmaz, kimsenin hayatının merkezi falan da olmazsınız; buna iddiaya girerim ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder