21 Ağustos 2019 Çarşamba

Uyarı: Ali Kaan 2 Yaşında Veya İnşaat Temalı Doğum Günü


6 aydır bir klasörde değerlendirmemi bekleyen konulardan biri. WhatsApp'ıma baktım, Sevcan bu inşaat temalı doğum günü fotoğraflarını isteğim üzerine tam olarak 18 Şubat'ta göndermiş. Ali Kaan 2 yaşında değil artık, çocuk 2.5 yaşına geldi, ben hala yazıcam.





















Bu konsept doğum günleri son yıllarda baya yaygınlaştı galiba. Belirli bir durumu, çocukların sevdiği bir dizi karakterini falan esas alan partiler düzenleniyor. Ali Kaan için böyle bir temayı uygun görmüşler, güzel de olmuş. O pasta benim olsa, yıkım ekipleri gelip de elimden almaya kalkarsa her bir lokmasını kahramanca savunurum. Patlamış mısırları ve diğer şeyleri alabilirler, fakat pastama el sürdürmem.


İyi ki doğdun Ali Kaan, sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim. Bana yazı malzemesi verdiğinin farkında olmadığını biliyorum, yine de teşekkürler. Sevcan; fotoğrafları yolladığın için sana da teşekkür ederim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder