7 Mayıs 2020 Perşembe

1 Mile Walk Party / Walk at Home / New Year 2019 (Leslie Sansone)


İnternette "New Years Walk Challenge 2019" olarak da geçen bir Leslie Sansone videosu.
























Arada bir Leslie'nin başka videolarına da bakmakla beraber, içerdiği kol hareketleri yüzünden bu 16 dakikalık evde yürüyüş videosunu 2 - 3 kerede bir mutlaka uyguluyorum.



Hareket dediğim de "Eller havaya!" tadında bir şeyler ama bana "Demek ki kollarımı ne kadar az kullanıyorum" diye düşündürdü. Biri bir yandan adım atarken bir yandan kolları yukarıya kaldırıp indirmek, diğeri de bacakları sırasıyla karna doğru çekerken iki kolu da çekilen bacağa doğru kaldırıp indirmek şeklinde olan bu hareketler hala omuzlarımı sızlatıyor.



Özellikle bacaklar ve kolları çalıştıran hareketler içeren videodaki egzersizler ağır bir tempoyla başlıyor, sonra hızlanıyor, sonuna doğru yine yavaşlıyor. 




Etkilerine gelince, yaklaşık 1,5 aydır yapıyorum ve bacaklarımın eskisinden daha sert, daha sıkı olduğunu hissediyorum. Ayrıca çok önemli bir şey daha var: Egzersiz yapmak kendimi daha iyi, daha keyifli ve dinamik hissetmemi sağlıyor. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder