12 Kasım 2019 Salı

Aynı Anda 8 Kadınla Mı Beraberdiniz, Yoksa 3 Kadınla Mı?


Az önce Müge Anlı ile Tatlı Sert programında duyduğum soru. Hikayeyi pek bilmiyorum, çünkü evet, televizyon açık, ben makale yazarken televizyonum hemen her zaman açıktır ama bir yandan yazı yazdığım için beynim muhabbeti bölük pörçük kaydediyor.  "Aynı anda 8 kadınla mı beraberdiniz, yoksa 3 kadınla mı?" sorusunu net olarak duydum, ortada bir aynı anda birden fazla kadınla birlikte olma durumu olduğunu anladım ama o kadar yani.




















Aslında oturup dinlemek lazım, Müge Anlı üst üste iyi espriler yapıyor, program o açıdan gayet eğlenceli. "Milleti sağda solda hamile bırakırsanız olabilir böyle şeyler" gibi bir şeyler söyledi, adamın yaşını sorup "Sizden daha olur o zaman, kutlu (!) yolunuzda bu şekilde yürümeye devam edersiniz" demeye getirdi falan ama bir yandan başka işler de yaptığımdan tam anlamıyorum işte. Ortada birden fazla hamile kadın ve onlardan doğmuş çocuklar falan var demek ki.


Hah, şimdi duydum, arkadaşın muhtelif kadınlardan 5 çocuğu var. Ama 5 kadından birer çocuk mu, 3 kadının ikisinden ikişer, birinden de bir çocuk mu bilmiyorum. Sekiz kadınla ilişkisi olduysa dört tanesinden çocuk yapmayıp kalan dördünün birinden iki, üçünden birer çocuk yapmış da olabilir. Bu konuyla ilgili olasılıklar denizine dalmak istemiyorum; sayısız ihtimal üretilebilir çünkü. Birtakım nafakalar, otel odaları; böyle bir sürü şeyler de dönüyor ortada.


Yazdığım makale de bu değil aslında. Yani, an itibariyle bu tabii de, müşterim için makale yazıyordum aslında ben, soruyu duyunca onu bırakıp bir blog yazısı yazmaya karar verdim. Yazdım, bitti, yayınlayıp diğer yazıya devam edeyim bari. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder