27 Ağustos 2019 Salı

Hellimli Kabak Spagetti


Caddebostan Cookshop menüsündeki hafif yemeklerden biri. En azından 2019 Ağustos menüsünde. Şimdi tadını tam hatırlamıyorum ama bayıla bayıla yediğimi gayet iyi hatırlıyorum. Hellimli kabak spagetti; seninle tanıştığıma memnun oldum, oraya gelirsem yine yiycem...demek istiyorum buradan kendisine.





















Kabakları spagetti makarna gibi ince uzun kesip bir şekilde pişirmişler, üstüne dikdörtgen şeklinde kızarmış hellim peyniri koymuşlar, pişmiş domates, rendelenmiş parmesan peyniri falan; çok güzel olmuş. Birtakım otlar da vardı içinde galiba.

Çocuklara sebze yemeyi sevdirmek için sebzeleri yaratıcı, değişik şekillerde pişirmek tavsiye edilir ya; aklıma o geldi. Böyle şeyler yapmak lazım herhalde. Düpedüz bir kabak yemeği gayet faydalı olabilir fakat bana lezzetli gelmez. Yerim, ama hayatta bir kere de "Kabak yemeği olsa da yesem" diye bir özlem duyduğumu hatırlamıyorum. Ama bu şeyi unutmadım mesela ve tekrar yemek isterim. Yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder