10 Haziran 2019 Pazartesi

Çiğneyebileceğinden Fazlasını Isırmak


Boyundan büyük işlere kalkışmak anlamında İngilizce bir deyim. İngilizcede "Bite off more than one can chew" olarak yazılıyor. Yabancı bir kaynaktan Google Translate yardımı ile İkizler burcu hakkında bir yazı yazarken çıktı karşıma. İkizler burcu kişisi çiğneyebileceğinden fazlasını ısırma eğiliminde olan biri imiş.




















Bende de işte, böyle bir daldan dala atlama eğilimi var. Bitirip yayınlamak istediğim yazı bekliyor, bloga girdim bunu yazıyorum. Yıllardır makale yazarı ve içerik editörü olarak çalışıyorum, bu iş böyle yaptı beni diycem ama içimde de vardı herhalde. Bu işlerle uğraşırken tavan yaptı.


Çeşitli konularda yazılar yazıp durduğum için çok oluyor bu, bir şeyi yazarken başka bir şeyi merak ediyorum ve pek de iyi olmuyor tabii. İlgim dağılıyor. Bazen, asıl yoğunlaşmak istediğim konuyla bağlantımı kaybediyorum, sinir oluyorum. Neyse, bu arada bu bloga da bir yazı eklemiş oldum bari. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder