15 Haziran 2019 Cumartesi

Bir Zamanlar Buralar Hep Haşhaşlı Revani İdi


Arzu'nun bende kalırken yaptığı haşhaşlı revani tatlısından sadece bir dilim kalınca duyduğum acıyla aklımdan geçen cümle.




















Elim bir olay tabii, ne güzel aklıma geldikçe yiyordum. Biraz fazla şekerli gelmişti bana ama sorun değildi, üstüne biraz limon sıkıp tüketiyordum. Şerbetli tatlılara sıkarım bazen zaten. Soğuk şerbetli tatlıya eklediği mayhoşluk hoşuma gidiyor.

Orta boy bir Borcam haşhaşlı revani ile doluydu, ne güzeldi, baktıkça insanın içi açılıyordu. Bugün kalan 2 dilimden birini alınca, diğerini küçük bir tabağa aldım artık.

12 dilim vardı Borcam'da sanırım. Arzu 1 veya 2 dilim yemiştir. Belgin uğramıştı, ona 2 dilim verdikti, kendisi de oğlu da yesin diye. 8 - 9 dilimi ben götürdüm demek ki. Hiç pişman değilim ama artık bir süre tatlı yememeye dikkat ederim. O konuda ölçüyü kaçırmaya meyilliyim çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder