6 Şubat 2019 Çarşamba

Vedalar Acıtsada Bazen Gitmek Gerekir


Yanlış yazılmış bir minibüs yazısı, doğrusu "Vedalar Acıtsa Da Bazen Gitmek Gerekir" olacak.



















Dahi anlamındaki de, da ekleri ayrı yazılır. Çok sık karşılaştığımız bir imla hatası örneğidir bu, ben binde bir, dalgınlıkla yapıyor olabilirim o kadar, bu konuyu zamanında iyi anladımdı.

Cümleye gelince, internette Can Yücel sözleri arasında gösteriliyor. Ve mantıklı, değil mi, vedalaşmak bazen gereklidir, hatta zorunludur. Bin tane farklı sebebi, binlerce farklı hikayesi olabilir. Aşk ilişkileri ile de, başka şeylerle de ilgili olabilir. Bundan kaynaklanan can acısı bazen çok uzun sürebilir ama sürmese ne iyi olur, de mi, cana eziyet çünkü.

Telefonla doğru dürüst bir fotoğraf çekmekte zorlandım bu arada, çünkü hareket halindeki minibüsün içindeydim. Durduğu zamanlarda çekmeye çalıştım, neyse ki okunaklı birkaç tane çekebildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder