6 Şubat 2019 Çarşamba

İyiki Doğdun Esmer Güzeli


Bana kalsa "İyi Ki Doğdun Esmer Güzeli" şeklinde yazacağım cümle, fakat başlıkta orijinal halini kullanmayı tercih ettim.



















Gebze'de bir otobüs durağına yazılmış. Bu şekilde yazılmasının söz konusu esmer güzeline karşı ayıp olduğunu düşünüyorum, çünkü yani, böyle bir şey üstünde "Büyük açılış, büyük indirim, emniyet kilidi, taşıma kapasitesi, tente, kapasite" falan gibi şeyler yazan bir reklam afişinin üstüne mi yazılır rica ederim? Tamam, arkadaş kıza "İyi ki doğdun" demek istemiş, belki bundan başka yer de bulamamış ama bir kağıda yaz, üstüne bir iki kalp falan çiziktir, afişin üstüne yapıştır daha iyi; görünür bari. De mi? Bu şekilde indirim şeylerinin arasında kayboluyor. Hiç değilse yazma nesnesini, tebeşir mi neyse, siyah renk kullan.

Bir yandan da şöyle düşünüyorum; bence çocuk, çok genç biri olduğunu tahmin ediyorum kendisinin, kızın bunu görmeyeceğini biliyordu, öyle kendi kendine bir kutlama yaptı. Göreceğini düşünse aynı jesti daha şık bir şekilde yapardı. Yoksa yapmaz mıydı? Kızın bu şekilden hoşlanacağına inanıyor olabilir miydi? Esmer kız bunu gerçekten beğenir miydi? Katil uşak mıydı? Malikane sahibinin esmer kızında gözü vardı da kızın babası durumu onaylamadığı için onu öldürmüş, bu zor günlerinde kıza destek olarak gönlünü çalmayı mı amaçlamıştı? Ne bileyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder