17 Ekim 2018 Çarşamba

Migros'tan Alışveriş Yapmayı Sevmek


Kızıma sorarsanız enayice bir şeydir Migros'tan alışveriş yapmayı sevmek, çünkü Migros ekonomik fiyatlarıyla ünlü bir market değildir.




















Ben seviyorum ama, özellikle de 5M Migros çapında olanları. Gebze'de yoktu bundan, Haziran'da açıldı daha, memnun oldum. 

Nesini sevdiğime gelince; büyük mağazalarındaki ürün çeşitliliği hoşuma gidiyor. Ekmek, kurabiye, peynir, çikolata çeşitlerinden seçim yapmayı seviyorum mesela. Toffifee diye karamelli, çikolata dolgulu bir ürün buluyorum raflarında; onu seviyorum. Şarköy Çiftlik badem kreması başka yerlerde de satılıyordur mutlaka ama ben şimdiye kadar Migros'lardan aldım hep; onu seviyorum. O kadar seviyorum ki bu bloga onun için de bir yazı yazıcam hatta. Ondan sonra, şarap çeşitlerine bakıp bazen evime birini almayı seviyorum. Haftalık - aylık dergiler satmalarını da.


Leblebili Çorum kurabiyesi satıyorlar, o da hoşuma gidiyor, son aylarda keşfettim ve birkaç kere aldım. Değişik peynir çeşitlerinin tadına bakmayı severim ben, bana göre değişik yani. Migros'ta Gouda peyniri oluyor, onu denemeye cesaret edemiyordum, beğenmiycem gibi geliyordu. Geçenlerde hardallı olanından aldım, onu da beğendim. Büyük Migros'ların o geniş boşlukları olan rahat dekorasyonunu da seviyorum, küçüklerde aynı tat yok. 


Migros poşetleri berbat yalnız, onları sevmiyorum. Ben hayatımda bu kadar kolay paralanan market poşeti görmedim. Ama işte, doğada kısa sürede yok olmak gibi bir özellikleri var. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder