17 Eylül 2018 Pazartesi

"Evlenmek İstiyen Erkekler Eklesin 35 Yaşın Altında Üstünde Kim Olursa Olsun Eklesin" Mesajı


Evlenme teklifi konulu bir Facebook sayfama bugün gelmiş bir mesaj. Eğrisiyle doğrusuyla aynısını yazdım."İsteyen" yerine "İstiyen" yazmış mesela ama düzeltmedim, aynen kullanmak istedim.



















"35 yaşın altında üstünde kim olursa eklesin" ne demek anlamadım. "Her yaştan erkekler" deseydi bari, anladığım kadarıyla 15 - 75 yaş grubuna talip, kaç tanesini düşürebilirse artık. Ve hangisinden ne koparabilirse. Niyetin bu olduğuna bir maaşıma iddiaya girerim. Karşısına çıkanların bir kısmı da bu niyetin farkında olacak tabii, kimden kimden ne kadar, ne koparabilirse; bu durumda.
Belki de takipçi sayısı artsın diyedir. Belki de...neyse, bu belkiler bitmez.

Kim bilir bu tarzdaki kaçıncı mesaj bu. Detaylı erotik hikaye yazan bile olduydu, kendi yazdığı veya bir yerlerden arakladığı birtakım aktiviteleri adlı adınca döktürmüş. Birileri bunu okuyup iştaha gelecek diye düşündüyse demek ki. "Vay be, bununla tanışsam bana neler yapar, bi tanışayım madem" falan. Veya yapamadığı şeyleri yapıyormuş gibi yazıp web sayfalarına yapıştırarak zaman geçiriyor. Ya da neyse işte. Yapacak bir şey yok, bunlardan çok var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder