30 Ocak 2018 Salı

Gülşen'in Bana Ördüğü Tığ İşi Bluz


Henüz görüşemediğim bluzdur, şimdilik fotoğraflarıyla idare ediyorum. Bir ara Gülşen'lere gidip bizzat almayı düşünüyorum. Bir kere gittim 1 günlüğüne yatılı misafir oldum, çok iyi baktı bana, muhteşem bir şekilde besledi, çaylar kahveler, muhabbet falan, ev halkından da nezaket görüm ayrıca; o keyfi bir daha yaşamak isterim. Bu kolsuz tığ işi bluz arkadaşımın daha kısa zamanda örebileceği bir şey ayrıca, fakat çok sert oluyordu bu, o da Gülşen'i soğuttu. Bunun onun örme tarzından çok kullandığı iplikle ilgili bir şey olduğunu düşünüyoruz. Yumuşatıcı eklenmiş suda ıslatıp falan yumuşatmayı deneyecekti, bakalım.


Ön tarafı mavi, krem, kahverengi motiflerden oluşan dörtgen yakalı bluzumun arka tarafı düz krem rengi gördüğünüz gibi..


Bu el yapımı bluz benim örebileceğim bir şey değildi, birazcık örgü örebiliyorum ama tığ işi konusunda sıfırım. Örgü şeylerde de, pek örnek bilmem, yakayla kolları bir türlü doğru dürüst yapamam, ilik açmaktan falan haberim yok ama basit bir şeyler ortaya çıkarabilirim yine de. Tığ işlerine gelince, çocukken zincir çekmeyi ve birkaç basit motifi öğrendiğimi hatırlıyorum ama ondan sonra hiç ilgilenmedim. Örtülerle, çeyizlik şeylerle pek işim olmaz da, tığla yapılmış bluzlar, hırkalar falan hoşuma gider bazen. 


Canım Gülşen, sağolsun, hevesleniyorum diye oturdu ördü bana. Baya severiz biz birbirimizi. İnternet arkadaşlığı olayının olumlu örnekleri arasında yer alıyoruz. İnternet üzerinden tanıştık, uzun süre o şekilde görüştük, daha sonra birkaç kere reelde de bir araya geldik. Bu iletişimlerin her türlüsünden, her seferinden de keyif aldık. Şöyle böyle 12 yıl oldu tanıştığımız. Arkadaş olabileceğimiz zaten belliydi de, o evreyi geçtik artık, dost olduk. 


Son fotoğraf Gülşen'in bana gönderdiği ilk fotoğraflardan biri aslında, o zaman daha yeni başlamıştı. 


Son söz de şöyle olacak: Gülşen, iyi ki tanımışım seni, iyi ki benim arkadaşımsın. Paylaştığımız her şey için teşekkür ederim ve yaşadığım sürece seninle bağlantım olsun isterim. Eşinle, güzel kızlarınla beraber, hep mutlu ol, bunu hak ediyorsun. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder