21 Eylül 2017 Perşembe

Balık Burcundan Panteriyle Sosyalleşmek İsteyen Terazi Burcu Kişisi


Sosyal etkinlikleri seven normal bir insandır. Ve tabii ki Balık burcundan olan panterinin de kendisine bu etkinlikler sırasında eşlik etmesini ister. Oysa Balık burcu panteri duygusal, iç dünyasına dalıp muhtelif hayalleri arasında gezmeyi tercih eden zarif bir panterdir.




















Terazi burcu kişisi o restoran senin bu sergi benim gezmeyi isterken o ininde oturup düşüncelere dalmayı tercih eder. Güçlü sezgileri olan bu duygusal panterle bu sosyal şahsiyetin iyi anlaşmaları pek kolay değildir.

Eğer panter Teraziye uyum sağlayıp sağda solda biraz olsun yanında gezerse ve Terazi de bazen panterin gönlü olsun diye kalabalıklara karışmaya ara verip onunla başbaşa zaman geçirirse beraberliklerinin bir şansı olabilir ...demiyorum tabii.

Birkaç saat önce bir müşterim için Balık - Terazi uyumu hakkında yazarken partner yerine panter yazdığımı fark ettim, nedense hoşuma gitti - ama sonra düzelttim tabii, bu vesileyle de bloguma böyle bir şey yazayım dedim, durum bundan ibarettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder