21 Eylül 2017 Perşembe

10 Tweet Atıp 21 Bin Takipçi Edinmek


Twitter hesapları için normal bir durumdur, çok var böyle. Hatta, 21 bin hiçbir şey değil, 300 - 500 binler ve daha fazlası da var. Başka sosyal medya platformlarında da var tabii ki. Üstelik hesap gizliydi, 21 bin takipçi kazanan o 10 tweet nasıl şeylerdir diye merak etsen, görmek için takip etmek zorundasın. Böyle bir mucize nasıl gerçekleşiyor diye meraktan mı takip ediyorlar nedir? 




















Takipçi kasma
olayıdır muhtemelen. Yazarken bu işi yapan sitelerden birine bakıyorum, 30K Türk takipçi 100 TL diyor mesela. 1.000 liranın üstünü çizip 100 lira yazmış bir de, yok böyle indirim sayın seyirciler. Bir yandan da durmadan gözüme "1000 ücretsiz takipçi ister misiniz?" diye bir şey sokuyor. İstemeyiz, sağ ol. 

Size de istememenizi tavsiye ederim, vardır bi bokluk, niye bedavaya 1000 takipçi göndersin bana? Yem olarak şey yapıyor diycem ama....sayfamızın ziyaretçi sayısının birdenbire 1000 kişi arttığını görelim, iştaha gelelim, para verip daha çoğunu sağlamak isteyelim falan...cıks, kesinlikle güvenmem.

Diğer seçeneğe gelince, ben 100 lirayı basıp 30K (30 bin) takipçi alabilirim mesela ama almıycam, çünkü organik takipçi değil onlar ve benim hiçbir işime yaramaz. Fenomen hesap görüntüsü vermemi sağlar sadece ki umurum değil, belki sizin umurunuzdadır ama dikkatli olun derim, birtakım şeyler çevirip insanın hesabını spam hesaba da çevirebiliyorlar.

Bu baktığım sitede mesela, diyor ki, siz hesaplarınızı spama düşüren o kötü insanlardan takipçi satın alma yoluna gitmeyin, biz şahane insanlarız, bizden alın. Bu arada, hiçbir yere tıklamadığım halde sayfa durmadan dönüyor ve bana ısrarla 1000 ücretsiz takipçi isteyip istemediğimi soruyor. Yürü git Allaaşkına yaa, sen de aynı çamurun bir başka yüzüsün. Öyle bir metin yazmışlar ki insanı hesabına takipçi yağdıran zararlı yazılımlara karşı uyarıyor hesapta ama kendi teklif ettiği şey de çok farklı bir şey değil.

Çoğu kişi bu hesapları sonradan satıyorlar sanırım. Öyle yüksek fiyatlara da değil yani. On binlerce takipçiyi emek vere vere, gözlerim yorulup sırtım kamburlaşarak  kazanıp öyle bir sayfa ortaya çıkarsam o fiyata hayatta satmam. Başka bir şeyler de yapılıyordur mutlaka, bilmiyorum, araştırmadım.

Ama şuna çok inanıyorum, web sayfanızın ziyaretçi sayısını arttırmak amacındaysanız bu takipçi kasmalar falan işe yaramaz. Tersine inansam kasarım zaten ama organik takipçi işleri o kadar kolay değil. Bir lise öğrencisinin mesela, kısa bir süre için harçlığını biriktirip satın alabileceği hizmetlerle ziyaretçi sayısını arttıracaksın, yok öyle bi dünya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder