29 Ağustos 2017 Salı

Balen Soğuk Pres Hindistan Cevizi Yağı


Galiba 1 yıldır falan kullandığım ve gayet memnun olduğum bir doğal nemlendirici. Cildiniz kuruysa yüzünüz için de, vücudunuz için de kullanabilirsiniz, oldukça etkili. Marifetli de üstelik, bugün bana yazın bitmek üzere olduğunu haber verdi. Oda sıcaklığında katı haldedir kendisi, ısı daha yüksek olunca sıvılaşır.



















Işıktan ve sıcaktan uzak tutulması, serin bir yerde muhafaza edilmesi gereken Balen soğuk pres Hindistan cevizi yağı saçlar için de kullanılabiliyor ama ben henüz hiç bu amaçla kullanmadım. Kaç kere denemeye niyetlendim de, sonra unuttum. Saç bakımı için kullanacağınız zaman sıvı halini kullanmak daha kolay olur. Kuru cilt bakımı için de o şekilde kullanılabilir ama ben katı halini tercih ediyorum.

Ambalajında bu yağdan günde 1 tatlı kaşığı yiyebileceğimiz veya yemeklere 1 yemek kaşığı ekleyebileceğimiz yazıyor. Bu şekillerde de hiç kullanmadım. Ama dudak çatlakları, cilt kuruluğu, topuk çatlakları gibi sorunlar için iyi bir ürün olduğuna inanıyorum, bunu denedim.

Cildinize sürdüğünüz zaman bir yağlılık hissi veriyor tabii ama emilmesi fazla uzun sürmüyor. Katkı maddeleri içermeyen bir günlük nemlendirici arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Benim işime yaradı, sizinkine de yarayabilir.

Bir yandan birkaç kaynağa baktım da, böcek ve sinek ısırıklarının verdiği sıkıntıyı ve zorlamadan kaynaklanan kas ağrılarını hafifletmek için de işe yarıyormuş. Ve son bir tüyo daha; zayıf ve kırılgan tırnaklar için de kullanabilirsiniz kendisini. Bunun için en etkili yöntem geceleri yatmadan önce tırnaklara ve çevrelerindeki deriye Hindistan cevizi yağıyla masaj yapmak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder