18 Mart 2017 Cumartesi

Ciddi, Samimi, Dürüst İlişki Arayan Evli Erkek

Günümüzde çok rastlanan biridir, hatta bazen elini sallasan bu modele çarpacağını düşünüyorum.

Geçen günlerden bir gün gelmiş, evlenme teklifleri ile ilgili Facebook sayfamdaki bir pırlanta tektaş yüzük fotoğrafının altına dalıp ciddi, samimi, dürüst, yalansız, gizliliğe önem veren bir bayan arkadaş aradığını beyan etmiştir. Yüzlerce potansiyel talibinin "Ben nasıl bulucam bu nadide erkeği?" endişesine kapılmaması için bir telefon numarası da eklemeyi ihmal etmemiştir, canım benim.


Evli olduğunu beyan etmemiştir ama öyle olduğuna kalıbımı basarım. Üslup, "Gizliliğe önem veren" standardı, internet alemiyle olan 10 yıllık ilişkimde rast geldiğim bu tip şeyler falan; adamın mesajı avaz avaz "Ben evliyim" demektedir. 1 aylık emekli maaşıma bahse girerim, evet. 

Karısına karşı anti dürüst ve gayrı samimi davranan, bir iddiaya daha girerim ki her fırsatta internette fellik fellik kadın arayan ve epeyce bir ihtimalle bu mesajın tıpkısını veya benzerlerini durmadan bir sürü yerlere bırakan bir erkek olarak samimi, dürüst ve dahi ciddi bir ilişki arıyor olması neredeyse çelişkili değildir; çünkü adam tam bir "Senden çok var" örneğidir.

Tonla var bunlardan hakkaten. Ama belki yaşı çok genç olanlarla çok kapalı, küçük, kısıtlı ortamlarda, çok baskı altında yaşayanlar hariç hala bu ucuz, inceliksiz, akıl fikir zeka içermeyen, 10 yıldır virgülünde fark görmediğim ucuz numaraları yiyenler varsa itinayla hayret ederim. Yaratıcı olmaya bile tenezzül etmiyorlar yahu, hep aynı. Belki de beceremediklerindendir, bilmem.

Evli insanların, daha çok da erkeklerin mutlu yuvalarına halel getirmeden ekstra heyecanlar yaşamak için böyle arayışlara girmeleri, arama mecralarının ve imkanlarının da artmasıyla, gayet sık görülen bir durumdur, o başka bir konu, ben orasında değilim. Şurasındayım: Sen ciddi ve samimi ilişki arayacak adam mısın, Allaaşkına? Senin zaten, samimi olup olmadığını bilemem ama evlilik tarzında ciddi bir ilişkin var? Resmi, imzalı falan? Sen dürüst ilişki kuramazsın ki, en az 1 kişiye çatır çatır yalan söylemek zorundasın?

Monoton evlilik hayatıma renk katacak bir sevgili arıyorum...desen valla daha az fenama gidecek. En azından, şartlarını net bir şekilde koyuyorsun ortaya, beğenen gelir, beğenmeyen öte durur.

 Bunlar söz konusu sayfada görülmemektedir bu arada, çünkü sayfanın sahibi olmanın bana verdiği yetkilere dayanarak silip engelledim kendisini.
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder